четвртак, 11. децембар 2008.

Aleksandra Bursac o Tanji Savic

Aleksandra Bursac, takmicarka u novoj sezoni "Zvezda Granda" koja je u poslednjoj eliminacionoj emisiji pevala pesmu "Zlatnik" i plasirala se u sledeci krug takmicenja u novom broju casopisa "Svet" govori o Tanji kao svom idolu:


Kada su afirmisani pevači u pitanju, čiju karijeru priželjkuješ?
Tanja Savić je najviše po mom ukusu. Zanemarimo li njene glasovne sposobnosti, o kojima je suvišno govoriti, i sjajne pesme, oduševljava me neobična harizma koju poseduje. Jednostavno, žena pleni posebnom smirenošću, šarmom...

4 коментара:

dusa-vrsac је рекао...

jako ste lepi i dibro pevate ja bi vas broj da mi da te ako ocete mozete da mi posaljete na moj broj 0612343394

Анониман је рекао...

E, a onda je pre neki dan to demantovala u emisiji ZG - Narod Pita, kada je na pitanje devojke iz Officine odgovorila da bi volela karijeru Radmile Manojlovic, jer je ona iskrena, prirodna, spontana! Tanja je bre ZAKON, a sve ove kvazi pevacice koje se pojavljuju iz dana u dan u Grandu (poput Bursac) mi se blago receno gade!!!

Tanja4ever је рекао...

I mene je ta Saskina izjava malo razocarala...

SerbClub је рекао...

www.aleksandrabursac.net