петак, 5. март 2010.

Tanja Savic i "Incident" u finalu!!!

Na veceras odrzanoj prvoj polufinalnoj veceri "III Axal Grand Festivala" Tanja Savic i pesma "Incident" plasirali su se u finale koje ce biti odrzano u subotu!
Pesma je odmah pokupila sve simpatije publike i vec veceras je glavni favorit na svim anketama i forumima, zbog cega nam je beskrajno drago!

Kao poklon svim posetiocima - tekst pesme i youtube link vecerasnjeg nastupa:


INCIDENT!


Dovidjenja snovi, zbogom skromna sreco,
ja sam zivot ti bacila pod noge,
a sada trazim bar da prekrstis se
kad vidis me u snu.
Svako na svoj nacin krije greh i tugu,
da se ne vide,
a ja bez maske nosim ocaj iza sebe,
ne znam da sakrijem bol...

A dao si mi rec da bices tu,
da nosices me kao pticu ranjenu,
da bices moj mac na remenu,
a onda krenulo je sve po zlu
jer kada ljubav imas - malo je,
a kad je gubis - tada znas da gubis sve,
zapalila sad bih ceo svet,
zbog tebe napravicu incident.
Nek' ide dodjavola sve!

Duge su ulice po kojim trazim te
i sve je mokro i sivo posle kise.
Hladno je, vrati mi moj svet od ljubavi
u kom si bio ti.
Svako na svoj nacin krije greh i tugu,
da se ne vide,
a ja bez maske nosim ocaj iza sebe,
ne znam da sakrijem bol.



http://www.youtube.com/watch?v=lxKpHV516AE

Нема коментара: