уторак, 24. јун 2008.

Akcije foruma - Najlepsa cestitka

"Hvala na divnim rodjendanskim cestitkama, od
srca su me obradovale!
Veliki pozdrav svim mojim fanovima, a najvise
Stefani koja mi je poslala preslatku
rodjendansku poruku!
Jos jednom vam od srca hvala na svemu, a
pogotovo sto ste uz mene sve ovo vreme.
Ljubi vas i voli
Vasa Tanja Savic."


... reci su kojima je Tanja iskazala svoje oduševljenje roðendanskim cestitkama, podelivši to ushicenje sa svim posetiocima sajta.
Po njenom izboru, ovogodišnja pobednica je Stefana koja je poslala vrlo lepo osmišljenu i originalnu cestitku koja glasi:

"Zelim ti da ostanes TAKO MLADA da te ZA TVOJE DOBRO svi U OBRAZ LJUBE da nikome ne budes IGRACKA,da tvoj MINUT LJUBAVI dodje,da TUGA STANE i da ZAUVEK budes povezana sa svojim fanovima KAO MOSTOVI!:)
Od srca ti zeli tvoja Stefana"


Ova poruka ce u istoriju sajta uci kao prva pobednièka cestitka, a nadamo se da ce izbor za najlepšu roðendansku èestitku postati tradicija na sajtu...
Pretpostavljam da se svi pitate - A ko je ta srecnica?
E, specijalno za sve vas koje zanima da saznate nešto više o njoj, potrudili smo se da doznamo sve informacije iz prve ruke...
Naša prva pobednica, Stefana Lucic roðena je 2.4.1989. godine. Stefana živi u Beogradu, a imala je i tu srecu i da na plaži u Becicima upozna svoju miljenicu.
"Kad bi me neko pitao bez cega ne mogu moj odgovor bi svakako bio - bez MUZIKE", iskreno je kazala kada smo je kontaktirali. Sluša sve vrste muzike: domacu,stranu,narodnu,zabavnu... Sve podjednako. Naravno, najviše voli i najradije sluša Tanjine pesme.
"Mislim da su na Tanjinom CD-u sve sami hitovi ali najdraza mi je pesma TAKO MLADA I ZA MOJE DOBRO mozda zato sto u njima najvise pronalazim sebe!",odgovorila nam je Stefana na samom pocetku razgovora. Pored muzike, ova devojka jako voli i knjige i rado ih cita kada za to ima vremena.
Pored Tanje, Stefana voli i Baneta, koga je takodje imala prilike da vidi nekoliko puta.
Stefana se ljubazno odazvala na našu malu molbu i poslala svoju sliku koju imate prilike da vidite...
I za kraj, jedino što mogu dodati, to je – ova devojka je zaista roðena pod srecnom zvezdom!




Нема коментара: